Birthday....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday 1 March 2013

Untitled

Hello Mr. Blog :)

Hari ni hari jumaat.. so hari ni takde kelas...
hehehehe.. mula2 rasa cam bosan pastu rasa cam best la plakk takde kelas ni..
pejam celik pejam celik dah nak masuk minggu ke 5..
perghhhh cepatnya masa berlalu kann...
padahal selalu rasa hari tu lmbt je nak berakhir...
ye la dgn kelas merata tempat, sepanjang masa..
mmg la rasa masa hari tu lmbt je bergerak..
hahahaahaha
tp esk sabtu ada kelas... :(
pkul 8 pg plak tuuu...
susah tau nak bgn pepagi kat sini..
kalau kat rumah tu kann senang je nk bgn pepagi..
tetibe kann rasa rindu gile kat rumah...
minggu ke 7 balik rumahh...
yeah cuti midbreak...
so ada lagi dlm 3 minggu...
cepat2 lah masa...

andai engkau bisa terbang
pasti telah lama aku pinta kau utk terbang....
agar rasa rindu yg terpendam dalam hati ini,
bisa dilontar jauh ke angkasa sana..
tanpa perlu aku menanggungnya lagi...

ohhh kalau cuti sudah dekat
bermakna mid term pun around the corner..
hehehehe..
so takleh memain..
kena study memana yang rasa belum kemas dlm kepala...
TAPI KENAPA KEMALASAN SELALU MENGHALANG???
PERGI LA KAU PERGI KACAU ORANG LAIN..
TINGGALKAN AKU SENDIRI..

aku rasa kann aku ni dh senget laaa..
merapu tak abis2..
contohnya kenapa post ni bertitle, UNTITLED !
hahahaaha sbb aku byk mengarut dan merapu jeee..
sbb tu la untitled..
bebas !
seperti apa?????
BEBAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BEBAS!!!!!!!!!!!!!
BEBAS!!!!!!!!!!!
BEBAS!!!!!!!!

Okay laaaa
taknak mengarut gila2 lagi..
maka sy ingin reversekan diri sy dari blog ni...
hahaahahahahahahaahahahahahahaa
goodbye goodbye my princessss #ehhhhhh hahahaahahahaha


Goodbye,
Miss M. <3





No comments:

Post a Comment