Birthday....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 12 April 2012

Earthquake di Acheh

Reactions: 
Salam buat blogku ini.. hehehe
Smalam kann ada gempa bumi kat Acheh..
Rasanya dlm pkul 2 lebih waktu tempatan
tp sampai kat Malaysia dlm pkul 4 lebih watu tempatan..
Aku terasa kot gegaran itu walau cuma sekejap..
Takot jugak lpas tahu tu gegaran..
ye la sebelom ni mane pernah rasa benda itu..
Serious buat aku terfikir mcm mana la org dekat Acheh tu kann??
Kuasa Allah mmg tak terduga..
In fact tsunami warning has been issued tau..
but then Alhamdulillah telah ditarik balik warning itu..
Apa2 pun aku doakan semoga warga Acheh sentiasa selamat,tabah dan sabar dgn semua ujian ini..