Birthday....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 12 November 2011

Seronoknya beraya bersama family n friends...

Reactions: 
As Salam semua.. amboi seronok benor beraya sampai lupa nak update blog aku ni kann... hehe tak de la seronok benor tp seronok la jugak *merepek!  haahah... ari tu masa sampai kat rumah terkejut gila sbb tgk kepala ayah dh licin (botak)... hehe nak gelak gila2 mane boleh ayah aku tuu.. hahaha... biar laa sekali sekala buat botak hensem apa kata ayah aku (perasan jugak ayah aku ni mcm anak dia ni jugak laaa) haahah jahat kutuk ayah sendiri... jgn bgth pak cik Hashim tau... ;) maka tahun ini aku beraya di terengganu tak macam tahun lepas beraya di kajang bersama Syakirah Halim.. Teman yg sgt baik n sweet.. ;) Esk aku akan balik ke UIA.. Ala sedih la cam ni.. baru je nak cuti lama sket dh kena balik u dh.. Uia ni bg la aku cuti lama sket... huhu.. *demand gila mirza hashim ni.. hihihi... okay la nk pergi main jauh2.. 6t aku update blog aku ni lagi dengan ceritera pasal Kem Ibadah ! Tunngggggggguuuuuuuuuu taaauuuuu... :)

Salam sayang.. :) <3
Gambar Hiasan Dunia.... :)