Birthday....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 25 October 2011

Teringat satu kisah..

Reactions: 
Assalamualaikum... semua.... Kaifa haluk?? Tetibe aku teringat satu cerita ni... Dh lama dh tp asyik terlupa nk cerita kat korang.. hehehe
Kisah kini bermulaaaa.....
One fine day di UM... apa aku buat kat UM?? Nak pergi tgk konsert sempena majlis penutup FESKUM.... okay sambung balik ceritera kita... sebelom jumpa tmpt dewan konsert tuuu kitorang jalan la sepanjang jalan... ye la nak cari dewan tuu laa... dh namanya bru 1st time datang UM tuu mmg tak tahu la kan dewan tu di mana... dlm duk jln2 cari dewan tuu kitorang panggil sorang abg UM kat situ... dia tgh bwk motor masa tuu... rasanya tak de la laju mana dia bwk... tak dengar pun kitorang panggil... tak de la sedih mana pun ble dia cam tak dengar... Satu lagi kitorang panggil dia bukan sbb kitorang gatal or nak ngurat dia okay... tp nk bgth dia yg tongkat motor dia, dia lupa nak angkat... Dia buat bodoh je masa kitorang panggil... hisy... Kot la terjatuh ke apa ke... kan kitorang gelak malu... Lpas tu kitorang pun sambung la balik perjalanan mencari dewan... Alhamdulillah jumpa dgn berkat usaha mencari dan izin Allah.. :) Ni je nak cerita.. bukan pape pun.. heheeh :) <3