Birthday....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday 30 September 2011

Aku bengang ! Part 1

hai Salam semua... dh lama xupdate blog ni kann??? sbb agak sibuk la kat main campus ni... mcm2 benda kena buat...  salah satunye kena add and drop subject ! 1 hal yg aku xpaham bila aku dh cantik2 add subject sem ni.. department suruh drop plak ! Sakit gak la hati ni ... pastu mengikut titah perintah drop maka aku pun drop la... TAPI bila dh drop tuuu bole plak department suruh add balik subject tuu... If korang la kann mesti nk gila dgr arahan cam apa2 kann??? add,drop then add balik... sbb aku lambat tahu kena add balik maka aku xdpt nk masukkan subject tu dalam schedule.. Dalam erti kata lain aku kena ambik subject tu next sem la kann... Maka aku pun redha je laaaa... Hai UIA ni mmg complicated since aku masuk CFS lg rasanyaa... Masalah yg sama je... Add n Drop session... Harap2 next sem aku tak lg menghadapi masalah yg sama... Naik jemu dh aku kena menghadap benda yg sama....


To be cont.....

No comments:

Post a Comment