Birthday....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 29 September 2012

Pendam

Mr. Blog...
Sakit terasa bila kita pendam semua benda sorang2..
Nak luahkan aku tak pandai..
Satu2nya yg akan mendengar adalah Tuhanku Allah..
Hidup ini umpama botol kosong yg terapung di tgh2 laut..
Sendirian.. Sorang2...
Tanpa teman...
Itu adalah satu hakikat yg pahit namun harus aku terima dan telan...
Pahitnya terus melekat ke dasar hati...
Tak mampu utk aku menghakisnya..
Dalam kegelapan aku ternampak cahaya...
Hadirnya satu kenyataan bahawa aku masih mempunyai Allah sebagai kekuatan..
Keluarga yg sentiasa mendoakan aku...
Sungguh aku rindu dengan keluarga ku..
Tapi aku perlu belajar dan menggenggam sebuah ijazah...
Demi merubah nasib keluarga..
Dengan kesakitan yg ada akan aku berusaha utk berjaya..
Dan aku akan terus PENDAM... jauhh di sudut hati yg terdalam...............................

No comments:

Post a Comment