Birthday....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 29 October 2011

Cari Pasal !

Mcm mcm benda yg terjadi pada hari ni (28.10.11) aku rasa mcm nak lepaskan semua yg ada dalam hati ni.. Aku bengang tahu tak... Aku sakit hati tahu tak?? Dengan fb buat hal ngan aku.. now bb plak buat hal.. And the worst thing is exam esk has been cancel.. y? Because clash with other subject and ada event kat CAC.. if dh thu dari awal apsal tak bgth awal2?? Ni esk nak exam la bru nak bgth.. ni nasib baik ada kwn yg bgth.. If tak de?? Alamatnya aku pergi la ngn cik pija esk ke CAC..  hai mmg bengang kann?? Itu la apa yg aku rasakan sekarang ni.. ni tak leh bukak fb, twitter or blog.. hai mmg rasa nak menjerit jeeeee…. Penat tau struggle baca all the chap yg masuk… Ni dh cancel bermakna next week 3 hari straight ada exam.. Selasa MC, Rabu HIST, Khamis POETRY.. Nasib baik ari jumaat aku akan blah dari gombak ni buat sementara.. At least anggap la aku diberi cuti rehat oleh UIA.. untuk tenangkan hati yg serabut dan fikiran yg sesak sekarang ni.. Hope when I get back to here I can breath freely.. But then I don’t think I can do it because after break there are much more thing waiting for me to be settle.. How will I cope with it?? Hope I can do it.. Someone please support me from the back.. That’s enough for me.. And I ‘m so appreciate that thing.. Thanks.. At least I know that someone’s watching over me .. J

No comments:

Post a Comment