Birthday....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday 15 July 2011

A word !

Assalamualaikum....
Alhamdulillah hari ini aku masih diberi kesempatan oleh Allah SWT untuk terus hidup di muka bumi ini dan terus berusaha untuk menyebarkan tentang Islam yg indah.... Hari ini genap 19 tahun aku hidup tetapi tiba2 aku terfikir apakah sumbangan aku kepada Agamaku? Diriku? Keluargaku? Bangsaku? Negaraku? Mungkin satu hari nanti aku akan dapat melakukan sesuatu yg baik kepada agamaku yg tercinta.. Amin... Aku juga bersyukur kerana mempunyai kwn2 n family yg sygkan aku.. Terima kasih untuk semua yg Kau berikan untukku, Ya Allah...
Aku juga berharap semoga dengan bertambah usiaku, keimananku juga akan bertambah... Amin... :D <3
Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment